Stredoslovenská energetika, a.s. Žilina nás požiadala o spoluprácu pri informovaní občanov našej obce v súvislosti s množiacimi sa sťažnosťami od svojich zákazníkov, ktoré sa týkajú konania niektorých podomových predajcov elektriny.

Tí oslovujú zákazníkov s rôznymi ponukami na uzatvorenie novej zmluvy o dodávke energií.

Odberatelia sa sťažujú, že z ich konania nie je vždy zrejmé, v mene ktorej dodávateľskej spoločnosti vystupujú, dokonca sa vyskytli prípady, kedy sa podomoví predajcovia vydávali za zamestnancov Stredoslovenskej energetiky, a.s.. Ďalej zaznamenali sťažnosti na poskytovanie zavádzajúcich informácií (nereálne zľavy, zmena mena súčasného dodávateľa, ...).

Pod nátlakom alebo v domnení, že občania jednajú so zástupcom SSE predkladané dokumenty niekedy podpíšu. Zvýšený počet zákazníkov z rôznych obcí v súčasnosti kontaktuje SSE so žiadosťou o stornovanie takýchto zmlúv (zaznamenali žiadosti aj z našej obce).

Dokumenty na stiahnutie:
plagát - Upozornenie SSE, a.s.

oznam_SSE, a.s.

Všetkým zákazníkom je k dispozícií zákaznícka linka pre domácnosti 0850 111 468 alebo 0906 25 25 25 alebo e-mailová adresa Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., kde môžete získať potrebné informácie.

V prípade, že ste už zmluvu na dodávku elektriny alebo plynu s podomovým predajcom podpísali a nie ste s ňou spokojní, môžete ju do 14 pracovných dní od podpísania vypovedať.

Praktické informácie ohľadom podomového predaja energií nájdete aj na stránke www.sse.sk/podomovypredaj